سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همه روزها را دوست بدار ..... Love every day
 

من سلیقه ام اینه ، تو سلیقه ات چیزی دیگریست بهتره که سلیقه ها را با هم تداخل نکنیم.، تو سوی خودت منم سوی خودم . 

شاید بتوانیم غرور را کنار زده از همدیگر چیزهایی مثبت بیاموزیم اما هرگز اصالتمان را نمی توانیم تغییر دهیم . با مداخله کردن در امورات شخصی هم ، هم من راه را گم میکنم و هم تو دلرنجه خواهی شد، پس بگذاریم امورات زندگی به مرور زمان پیش رود .

  تا از من خواسته نشود نه مداخله میکنم و نه نظری میدهم . حتی خواسته شود زود پیشنهاد نمیدهم فرصت میگیرم و با منطق مشکلی را حل و فصل میکنم ، ارزش انسان بیشتر از اینست که دیدگاه اطرافیان در مورد شخص به حقارت رسد ، اگر بتوانیم در ارتباطات اجتماعی حتی مسائل پیش و پا افتاده را هم رعایت کنیم ، حفظ شخصیت کرده ایم و حرمتها را پاس میداریم ، 

 سپاس از خداوندی که صبر عنایت کرد که انسان بداند زندگی میگذرد، و مسائل سخت و آسان زندگی هم در گذرند . 


[ سه شنبه 101/8/10 ] [ 3:18 عصر ] [ زهره صفی آریان

تست شخصیت؛ اگر این 14 خصلت را دارید شما برای شوهرتان بهترینید

 

وقتی صحبت از یک رابطه شاد و تمام عیار می گردد فقط منظور ارتباطی عاشقانه و رمانیتک نیست بلکه باید حیات زندگی زناشویی را کامل و همه جانبه و با تمام مسئولیتها و حواشی آن در نظر داشت.یک ارتباط خوب با پذیرش و قبول شرایط ایجاد می شود

همسرتان را وادار نکنید که آدم دیگری شود تا دوستش بدارید زیرا او نخواهد توانست. این خود باعث پیدایش مشکلات جدید خواهد شدازدواج؛ تنها ارتباطی معنوی و احساساتی پرشور و حرارت نیست؛ ازدواج سه وعده غذا در روز، تقسیم کار و به یاد داشتن بیرون گذاشتن زباله ها نیز هست. افسوس که ما نمی توانیم فقط بر اساس واژه های عاشقانه و بوسه ها با هم زندگی کنیم، اگر چه به هر حال آنها نیز نقش خاص خود را دارد و خوراک روح ماست.همسرداری کاری آسان نیست، به ویژه اگر بخواهید همسری فوق‌العاده هم باشید. ولی خبر خوب این است که تصمیم داریم 14 نشانه که بهترین زن دنیا برای شوهرتان هستید را به شما معرفی کنیم که اگر در زندگی انجام‌شان می‌دهید، همسرتان حتما به این موضوع پی برده است که بهترین زن دنیا را دارد.

همسرداری کاری آسان نیست، به ویژه اگر بخواهید همسری فوق‌العاده هم باشید. ولی خبر خوب این است که تصمیم داریم 14 نشانه که بهترین زن دنیا برای شوهرتان هستید را به شما معرفی کنیم که اگر در زندگی انجام‌شان می‌دهید، همسرتان حتما به این موضوع پی برده است که بهترین زن دنیا را دارد.

1. از موفقیت‌هایش هیجان‌زده می‌شوید

وی در کارش ترفیع گرفته، دوره‌ی تمرینی را برای ورزش‌های سه‌گانه با موفقیت به پایان رسانده، یا پختن غذایی جدید را یاد گرفته است. وقتی وی از انجام موفقیت‌آمیز کاری هیجان‌زده است، شما نیز خوشحال می‌شوید. این موضوع برای‌تان روشن است که یک زن خوب از دستاوردهای شوهرتان به اندازه‌ی موفقیت‌های خودش هیجان‌زده می‌شود.

 

2. فیلم مورد علاقه‌ی شوهرتان را تماشا می‌کنید (حتی اگر مزخرف‌ترین فیلم دنیا باشد)

این فیلم را میلیون‌ها بار دیده‌اید، و اصلا هم قشنگ نیست، ولی به تماشای فیلمی که مورد علاقه‌ی شوهرتان است ادامه می‌دهید، زیرا شوهرتان آن را دوست دارد. اگر هم در برخی لحظاتِ مناسب، از روی ادب و مهربانی لبخندی نیز بزنید، امتیازی ویژه برای‌تان محسوب می‌شود.

 

3. وی را همیشه در اولویت قرار می‌دهید

شوهرتان اولویت درجه‌ی یک است.

 

به این موضوع باور دارید که حرفه و سرگرمی‌های‌تان از شوهرتان مهم‌تر نیستند. هیچ‌کس بر وی برتری و اولویت ندارد، حتی دوستان، خانواده یا بچه‌های‌تان.

 

4. برخی کارها را به تنهایی و مستقل انجام می‌دهید

این‌که شوهرتان اولویت نخست‌ شما است، به این معنی نیست که تنها اولویت زندگی‌تان است. در کنار کارهای مربوط به همسرداری، بسیاری کارهای دیگر نیز وجود دارند. حتی اگر ترجیح می‌دهید همیشه اطراف شوهرتان باشید، ولی از این‌که تنها بمانید نیز کاملا راضی و خشنود می‌شوید زیرا شما انسانی کامل و مستقل هستید.

 

5. غذای مورد علاقه‌اش را درست می‌کنید

حتی اگر از این غذا متنفر هستید یا پیش‌تر این غذا را افتضاح درست کرده بودید، باز هم غذای مورد علاقه‌اش را می‌پزید، زیرا با این کار به وی نشان می‌دهید از علایق‌اش باخبرید و می‌خواهید برای‌اش کارهای خوب انجام دهید.

 

6. وی را به خنده می‌اندازید

اگر می‌دانید شوهرتان با چه مسخره‌بازی‌هایی از جانب‌ شما قهقهه سر می‌دهد یا چگونه می‌توانید فقط با یک نگاه وی را به خنده بیندازید، بهترین زن دنیا هستید.

 

7. اسرارش را در قلب‌تان حفظ می‌کنید

اگر شوهرتان از این‌ موضوع ناراحت است که حرف‌های خصوصی‌تان را با افرادی دیگر در میان می‌گذارید، به وی اطمینان می‌دهید که این‌طور نیست. کوچک‌ترین مسائل خصوصی‌تان را به حتی مادرتان یا هر فردی که فقط چند دقیقه در فروشگاه محل ملاقات‌اش کرده‌اید، نمی‌گویید. شوهرتان افکار درونی‌اش را به این دلیل با شما در میان می‌گذارد که کاملا به شما اعتماد دارد.

 

8. با دوستانش مهربان هستید (آن‌ها نیز همین‌طور)

می‌دانید این افراد پیش از شما در زندگی‌اش حضور داشتند، بنابراین بخشی کاملا مهم از زندگی‌اش هستند. به علاوه، از این‌که این آدم‌ها در زندگی‌تان هستند نیز خوشحالید، و از این‌که گاهی اوقات با آنها وقت می‌گذراند ناراحت نمی‌شوید.

 

به علاوه، اگر دوستان شوهرتان نیز شما را دوست دارند، پس قطعا نشانه‌ای است از این‌که شما یکی از بهترین زن‌های دنیا هستید.

 

9. اجازه دهید کاری برای‌تان انجام دهد

با این‌که حتی در 10 سالگی به تنهایی و بدون کمک دیگران توانسته بودید خانه‌ای درختی برای خودتان بسازید، ولی به شوهرتان اجازه ‌می‌دهید برخی کارهای مربوط به شما را برای‌تان انجام دهد. خیلی از مردان نیاز دارند احساس کنند کسی نیازشان دارد، و بهترین زن دنیا کسی است که اجازه دهد شوهرش به وی خدمت کند. 

10. برایش یادداشت می‌گذارید

بهترین زنان دنیا با گذاشتن یک نقاشی ساده و دوست‌داشتنی در ساک ناهار شوهرشان، با نوشتن یادداشتی عاشقانه با رژ لب بر روی آینه‌، یا انداختن یک نامه‌ در جیب‌شان به یاد آنها می‌اندازند که چه‌قدر دوست‌شان دارند. حتی اگر هر روز بی‌اختیار و ناگهانی پیامکِ “‌دوستت دارم‌‌”‌ برای شوهرتان می‌فرستید، باز هم یکی از بهترین همسران دنیا هستید.

 

11. دائما از وی ایراد نمی‌گیرید

مطمئنا همیشه می‌خواهید شوهرتان بهترین رفتارها را از خود بروز دهد، و گاهی اوقات واقعا، واقعا می‌خواهید کفش‌های کثیف‌اش را داخل خانه نیاورد. ولی قبول کنید، شما مادرش نیستید. بلکه، هر دوی شما شرکای یک زندگی هستید که در آن تلاش می‌کنید برای اصلاح یکدیگر، به هم کمک کنید. می‌دانید دائما ایراد گرفتن و نق زدن در مورد اشتباهات یا چیزهایی که از وی می‌خواهید، هرگز کمک نمی‌کند شوهرتان به بهترین شوهر دنیا و هم‌چنین خودتان به بهترین زن دنیا تبدیل شوید.

 

12. برایش دعا می‌کنید

علی‌رغم همه‌ی مشغولیات ذهنی‌تان، هرگز فراموش نمی‌کنید برای شوهرتان از خدا کمک بخواهید. به ویژه این‌که، همیشه برای وی آرزوی خوشبختی و سعادت می‌کنید. این عمل فداکارانه و صادقانه روز به روز رابطه‌تان را قوی‌تر می‌کند.

 

13. زمان‌های بودن با وی را قدر می‌دانید

وقتی با هم هستید، فیس‌بوک‌تان را چک نمی‌کنید یا سرگرم ویرایش‌ عکس‌هایی نمی‌شوید که از میز صبحانه گرفته‌اید. بلکه قدر زمان‌هایی را که با یکدیگر هستید، می‌دانید و نهایت تلاش‌تان را می‌کنید تا چیزهای غیرضروری را که حواس‌تان را پرت می‌کنند، از میان بردارید.

 

14. اشتباهاتش را صرف‌نظر از کوچک یا بزرگ بودن‌شان می‌بخشید

هر دو ممکن است مرتکب اشتباه شوید، حتی بزرگ‌ترین اشتباهات. حتی ممکن است عشق‌تان کم‌رنگ شود. ولی بهترین زن‌های دنیا، صرف‌نظر از هر مشکل کوچک یا بزرگ، شوهران‌شان را به آسانی می‌بخشند.

 

اگر فکر میکنید شما بهترین زن دنیا برای شوهرتان هستید اطلاعاتتان را درباره این 14 نشانه با سایر خوانندگان از طریق همین صفحه به اشتراک بگذارید.

 

منبع: avalfars


[ دوشنبه 101/8/9 ] [ 7:53 عصر ] [ زهره صفی آریان

سلام

تقدیم به شما

ده مورد از بهترین دکترها در جهان را معرفی میکنم

1- قرآن کریم

2- آب نوشیدن زیاد

3- خواب کافی در شب

4- هوای آزاد و پاک

5- روزی نیم ساعت پیاده روی

6- خوردن غذای سالم و به مقدار

7- نور آفتاب

8- عسل

9- سیاه دانه

10- راضی بودن به قضا و قدر

چه خیرش و چه شرش

حالا:

1- نفس بکش با لااله الاالله

2- نفست را سرزنش کن با استغفرالله

3- هنگام دردکشیدن بگو الحمدلله

4- هنگام تعجب بگو سبحان الله

5- هنگام خوشحالی صلوات بررسول الله

6- هنگام ناراحتی انالله واناالیه راجعون

7- سم چشمانت را نابود کن با گفتن ماشاالله تبارک الله

8- شروع کن بابسم الله الرحمن الرحیم

9-خاتمه بده با الحمدلله رب العالمین

دیدی تا یه جوک باحال میبینی درجا کپی میکنی و بعدش پخش میکنی !!!

حالاببینم سوره ای ازقرآن که معادل یک سوم قرآن هست راچکارش میکنی..

بِسمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ ?.قُل.هُوَ.اللَّهُ.أَحَدٌ.?.اللَّهُ.الصَّمَدُ.?.لَمْ.یَلِدْ.وَلَمْ.یُولَدْ.?.وَلَمْ.یَکُن.لَّهُ.کُفُوًا.أَحَد.?.

??فکرش رابکن..

روز قیامت با خودت میگی کاش بیشتر میفرستادم!

بخونید لطفا خیلى وقتتون رو نمیگیره.....پشیمون نمیشید از خوندنش

 

 

تخمین زده شده که 93% از مردم این متن را برای دیگران ارسال نخواهند کرد، زیرا آنها تنها به خود می اندیشند، ولی اگر شما جزء آن 7% باقی مانده می باشید، این پیام را برای دیگران ارسال نمایید، من جزء آن 7% بودم!

 

‏?خداوند؛در اوقات ذیل ازخنده کردن سخت بدش می اید:

1: خنده کردن در بالاى قبرستان 

2: خنده کردن از پشت جنازه 

3: در مجلس علما 

4: در هنگام تلاوت قرآن کریم

5: در مسجد 

6: در هنگام اذان..........

 

 

 5 . معلومات سحر امیز ...         

 

1_ایا میدانى:          

 

زمانى که اذان تمام میشود؛ دعایت مستجاب میشود....

 

 پس محروم نکن خودت را از دعا؛بعد از تکرار کردن اذان و دعاى معروف (اللهم رب هذه الدعوة التامة....)          

 

حتما منتشر کن شاید یکى غیر از تو اینرا نمیداند، .....

 

        2_ایا میدانى          

 

کجا قرار داده میشود گناهان تو در حالی که نمازمیخوانی؟         

 

رسول خدا صلی الله علیه وآله فرمودند (که بنده ی خدا وقتی بلند شد تانماز بخواند با تمام گناهانش آمده .....      

 

پس گناهانش بر روی سرش وگردنش گذاشته میشود پس هر بار که که به رکوع وسجود میرود گناهانش میریزد)          

 

ای کسی که عجله میکنی در رکوع وسجود؛         

 سجود ورکوعت را تا میتوانی طولانی کن تا گناهانت از تو بریزد این اجر را از دست نده.....

 

   3_ایا میدانی          

 

زن نیکو کاری فوت کردو هر وقت قبرش رازیارت میکردند از خاک قبرش بوی گل می امد شوهرش گفت که او هیچ وقت خواندن سوره ملک را قبل از خواب ترک نمیکرده پس مبارک باد بر ان کسی که خواندن سوره ملک قبل از خواب را برای خودش عادت قرار داده پس بر این کار حریص باش زیرا نجات میابی از عذاب قبر "به هر کس دوستش داری خبر بده"         

 

 

4_ایا میدانی          

 

با خواندن آیة الکرسى بعد از هر نماز فاصله بین تو وبهشت فقط مرگ است ...

 

  یعنی با مرگ ورودت در بهشت تضمینی است......       

 

5_ایا میدانی          

 

بعد از تمام شدن نمازنباید عجله کنی وباید مدتی بشینی؛ برای اینکه ملائکه بعد نماز        

 

براى تو دعا میکنند ؛نزد خداوند .......    

 

?توجه- توجه- توجه- توجه هرکس در موقعی اذان به موسیقی و ترانه گوش دهد نمی تواند هنگام مرگ شهادتین بگوید .          

........

 

واگر منتشر نکنی بدان که گناهانت مانع این کارت شده اند .          

 

بفرست و بگذار غیر از تو ؛کسی توبه کند.?   

 

اللهم صل على محمد واله محمد

          بخون تا بفهمی خدا چه مهربونه

(فقط بخون)

 

 فواید آیة الکرسی: 

خواندن آن هنگام خروج از منزل، هفتاد هزار فرشته نگهبان شما میشوند......

 

هنگام ورود به منزل، قحطی و فقرهرگز به منزلتان نمی آید......

 

خواندن بعد از وضو،شخصیت شما را70درجه بلند مرتبه تر می سازد......

 

خواندن قبل ازاستراحت، فرشته هاتمام شب رامحافظتان خواهندبود......

 

خواندن بعد ازنمازواجب، فاصله شما تابهشت فقط مرگ است.....

 

 

پخش این پیام زیباصدقه جاریه است .....

 

التماس دعا

 

بدا به حال اشخاصی که 

.آوازها و جوکها روپخش میکنند و

از نشر آیات قرآن خجالت میکشند......

 

 

 

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

?اللّه ُلاَ إِلَـهَ إِلاَّ هُو الْحَیُّ الْقَیُّوم لا تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْض مَن ذَاالَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِم ْوَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُون بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَاشَاء وَسِع کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَات وَالأَرْض وَلا یَؤُودُهُ حِفظُهُمَا وَهُوالْعَلِی ُّ الْعَظِیمُ ) .

 

 


[ یکشنبه 101/8/8 ] [ 8:58 عصر ] [ زهره صفی آریان

حواستون به آدم های آرام زندگیتان باشد!

آدم هایی که ...

شمارو برای پر کردن جای خالی نمیخواهند

 بیشترین انتظارشان

 چن دقیقه وقت خالیست

 که برایشان کنار بگذاری

 که یاد آوری کنند 

یک نفر هست به بودنت نیاز دارد..


[ جمعه 101/8/6 ] [ 4:6 عصر ] [ زهره صفی آریان

عالم بدانه خالم ندانه 

مثلی که از قدیم رواج داشته، این یعنی ارتباط ضعیف بین اقوام ، آنقدر از هم دوریم که مسائل و مشکلاتی که بوجود میاد ترجیح میدهیم به بیگانه درمیان بگذاریم ، غافل از اینکه همون آشنای پاره` تن اطلاعی نداشته نباشد ،بلکه حلال مشکلات با او باشد بهتر هست، اما نکنه آبرو ریزی شه و خیلی پیش آمدهای دیگر ،،،، کاش اینقدر صمیمیت وجود داشت که انسان نخواهد جز آشنا جایی دیگر درد دل کند گاهی میگویند با دیوار درد دل کنی بهتره تا با کسی که خودش نمیتواند حتی سنگین سبک کند کجا و کی و پیش چه کسی صحبت کند وهمین میشود که درد و دلهایت را به مرور زمان از دیگران میشنوی با چند جزئیاتی که حتی نگفته بودی!! این میشود که میگویند : عالم بداند اما خالم نداند .


[ سه شنبه 101/8/3 ] [ 2:2 عصر ] [ زهره صفی آریان

چشم حقیقت بین ، بی گرد و غبار وبی عیب و نقص باز است . او حقیقت را دیده ، به ورای شک رسیده ، بی تشویش و اضطراب است . به این ترتیب ، با عقلی سلیم حقیقت را آنچنان که هست می بیند . 

چشم به دنیا آمد ، معرفت به دنیا آمد ، عقل به دنیا آمد ، علم به دنیا آمد ، پس همه چیز در اصل به وسیله ذهن مهار و هدایت میشود و از ذهن پدید می آید . 

ناخالصی روح موجب می شود که پای انسان در گذرگاه ناهموار بلغزد و زمین بخورد ، اما با روح پاک ، راه هموار و سفر آسوده خواهد بود ، 

اگر انسان همه حقایق را بررسی کند ، ناگزیر مجاب میشود که ریشه همه رنجها آرزوست . اگر بتوان آز را از میان برد ، محنت بشر به پایان خواهد رسید 

غفلت به صورت طمع ظاهر میشود ، و روح بشر را پر میکند.، برای آنکه انسانی کامل باشد ، باید دو صفت در او رشد یابد : شفقت از یک سو و فرزانگی از سوی دیگر . 

شفقت شامل عشق ، نیکوکاری ، نیکی ، آسانگیری و همه خصایص عالی قلبی . 

فرزانگی به معنی جنبه دانشوری است ، اگر جنبه عاطفه در نهاد آدمی رشد یابد و جنبه دانشوری از یاد برود ، آدمی (احمقی) ، خوش قلب خواهد بود . بر عکس اگر تنها جنبه دانشوری رشد یابد و جنبه عاطفه فراموش شود خطر انحراف آدمی و تبدیل او به دانشوری خشک و بی احساس نسبت به دیگران پیش خواهد آمد ، تکامل مستلزم آنست که این دو جنبه با هم رشد کنند.

 


[ دوشنبه 101/7/25 ] [ 7:56 عصر ] [ زهره صفی آریان

 

جهنم زمانی هست که در آخر عمرمون کسی که هستیم با کسی که  می تونستیم باشیم با همدیگه مواجه میشن و می بینیم مدلی که الان زندگی می کنیم با مدلی که می تونستیم زندگی کنیم خیلی متفاوت هست!

اینجاست که می بینیم از زندگی لذت نبردیم و از عمرمون خوب استفاده نکردیم  و الان هم حال دلمون خوب نیست!

یکی از خطاهایی که اکثرمون انجام میدیم این هست که از عمرمون به خوبی استفاده  نمی کنیم.

 


[ جمعه 101/7/22 ] [ 10:50 عصر ] [ زهره صفی آریان

صلح زمانی بوجود می آید که حق وحقوق کسی ضایع نشود، اگر حقی در نزد برادری گذاشته شده است اجهافی در آن صورت نگیرد،به خود اجازه ندهد در باره آن تصمیم بگیرد بلکه رضایت را جلب کند .وحقوق هر کسی را به دست صاحبانش قرار دهد وآنان را با کوتاهی در وظایفش در منگنه قرار ندهد ،مسئله را قانونی حل نماید واز گذشت وتحمل همراهانش تشکر نماید ،در اجرای حقوق بشر سازمان ملل وهمچنین (سازمان حقوق بشر اسلامی)هم این مسئله قید شده است که همه ملتها حق حفظ شخصیت مستقل وسلطه بر منابع وحقوق طبیعی خود را دارند . متآسفانه در برخی از امور این مسئله اجرای خود را ندارد. بلکه میخواهند به نفع خویش حقوق دیگران را پایمال نمایند. در اعلامیه حقوق بشر اسلامی ثبت شده است:همه مخلوقات به منزله عائله خداوندی هستند ومحبوبترین آنان نزد خداوند سودمندترین آنان نسبت به همنوع خود است وهیچ احدی بر دیگری برتری ندارد مگر در تقوی وکار نیکو. تقوی چه میتواند باشد ویا کار نیکو چه میتواند باشد؟ سود بیشی از ایشان نخواسته الا طلب حق وحقوق خویش.اگر آزار واذیت دور از شآن انسانیت است پس توجه نکردن به امورات حقوقی کمتر ازآزار واذیت ما نیست. همه حال خواسته اند برای دیگران تصمیم بگیرند اما نمیدانند که خود تکلیف ومسئولیتش را میداند ونیاز نیست که طرف مقابل خود را به استعمار خویش در آورند..انتظار بیش نداریم جز طلب حق وحقوق خود. که خداوند برایمان قرار داده است


[ جمعه 101/7/22 ] [ 3:42 عصر ] [ زهره صفی آریان

اگر قرار باشد ما در زندگی به چیزی تعصب بورزیم و ایستادگی کنیم آن اخلاق است :

نکته زیبا اینجاست که اخلاق را فقط خصلت باید دانست . رفتار هم نداند خصلت هست ، رفتار هست ، فراتر از این هم هست .

همانطور که در ادامه خواهیم دید که میدان اخلاق را خیلی وسیع و در تمام امور زندگی باید دید این سه چیز مواردی است

 که انسانهای بزرگوار وشایسته در آن از هم سبقت میگیرند یعنی اگر قرار باشد ما با هم مسابقه ای بدهیم در اخلاق است .

جامعه ای سالم است که با ارزشترین مسابقه اش در اخلاق باشد

بهترین مسابقه انسانی در اخلاق پسندیده است خردهای بزرگ ، مقامهای والا نشانه های نیکو مشاهده میشود

که نوع نگاه بزرگان به اخلاق نگاه وسیعی است .


[ سه شنبه 101/7/19 ] [ 7:49 صبح ] [ زهره صفی آریان

اگر میگویم به زندگیت سر و سامان دهی ، نه اینکه ما را ترک کنی ، بلکه میخواهم زندگی را درک کنی ، زندگی با خوب و بدش تکامل بشریست که جفتتو هر چه زودتر انتخاب کنی .

  شعر نمیگم بلکه از حقایق زندگی ، که هر چه زودتر شروع کنی زودتر به تکامل زندگی نزدیکتر میشوی ، هر چه زودتر زندگی ، پر بار تر و  آسانتر و هر چه دیرتر ، زندگی دشوارتر ، وقتی هدفت انتخاب فرد با اصالت و فهیم باشه زندگیت راحتتر ، هر چه صبورتر ، زندگیت موفقتر  . 

زندگی سراشیبها داره که با صبر و وجود عشقی پاک گذر از آنها سهلتر خواهد بود . سختیهای روزمره هم برای تکامل بشریست با صبوری از آنها گذر کن ، و اگر آرزوها داری فقط به خدا توکل کن .


[ سه شنبه 101/7/19 ] [ 7:37 صبح ] [ زهره صفی آریان
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 25757